Sammanfattning träning v3.

Jag vet, blev aldrig någon planering inför denna träningsvecka. Dagarna gick och det kändes som jag efterkonstruerade allt. Men nu är det söndagskväll och jag kan se tillbaka och se att jag trnat riktigt duktigt i veckan som gått :)

Måndag: -
Tisdag: TRX 45 min
Onsdag: TRX 45 min
Torsdag: -
Fredag: Gym 50 min
Lördag: EasyLine Core 60 min + Coreboll 60 min
Söndag: Salsaaerobic 60 min

Det ger ett slutresultat på: 320 min.
Slår inte förra veckan men nöjd det får jag vara!
Nästa vecka blir lite speciellt träningsmässigt då jag ska upp till de svenska fjällen i 4 dagar...

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Jeeeeijh grymme träningsveckan där!!

2012-01-22 @ 23:33:03
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0