Sammanfattning Let's Kick It v1

Även dags att sammanfatta hur veckans utmaningar har gått i Let's Kick It. Alldels utmärkt får jag säga. Har blivit många träningspass som påverkat lite att jag inte kommit ut på de promenader jag tänkt. Men många kilometrar har blivit av bara farten, hoppat av några busshållplatser tidigare än tänkt, skippat bussen helt, gått hem från jobbet, ett par vändor runt stångån osv... Så jag får ändå vara riktigt nöjd!

Veckans utmaningar:
- Träna minst 200 minuter under veckans gång! (345/200)
- Testa minst 1 nytt recept (1/1)
- Prova en ny träningsform eller använd ett nytt träningsredskap (Forza & Coreboll)
- Ge dig själv egentid! 60 minuter fördelat hur du vill under veckan. (85/60)
- Sätt upp mål inom träning, kost och hälsa för det nya året (Kommer ett eget inlägg kring detta, men har satt upp några mål som också är mätbara)

Antal kilometer: 69

Egentiden för mig blev två skumbad, riktigt varmt och skönt passade en kropp med ordentlig träningsvärk riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0