Morgonträning.

Ja ni, kanske är jag lite knäpp när jag offrar lite morgonsömn för att gå upp och träna. Min jobbdag började idag inne i stan vilket gjorde att hade jsg velat så hade jag kunnat sova en stund längre, men nej då bestämde jag mig istället för att knata till gymmet och köra ett EasyLine-pass. Blev en upplevelse. Det var svettigt och jobbigt som vanligt, men klientelet och musiken var inte den jag är van vid. Kändes mer som jag hamnat på schlagergolvet på Harrys tillsammans med pensionärernas riksförbund :D För vid de andra maskinerna så stod det en betydligt större skara hurtiga damer än vad jag är van vid och ur högtalarna skrålade schlagermusiken. Men men, jag fick jobba mig svettig så inget att klaga på! Och damerna kämpade på, sen att det då och då diskuterades lite krämpor och barnbarn i maskinerna det liksom ingick.

Nu är jag pigg och glad så nu kör vi, Carpe Diem!


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Morgon träningen är den bästa! =)



Sv: Gillade inte alls joggning i början men jag hade mitt mål att ta mig runt milen vilket jag gjorde efter 3-4mnader och efter det kunde jag inte lägga av, blev beroende, märkte att det är under mina joggpass som ag rensar skallen, ingen träning går att jämföra med joggning om man frågar mig. =)

2012-01-24 @ 10:11:00
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Haha, kan tänka mig det där ;P



SV: Ah, vi är inte heller jätteförtjusta i ädelost och speciellt inte sambon och nu när jag frågade sa han: "Nää, det tycker jag inte alls" så får svara nej på den frågan :) Det går bra att ta en halv ädelost också om man inte vill ha så mycket smak! :)

2012-01-24 @ 10:19:29
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0