Mål för träning, kost & hälsa 2012.

Dags att redovisa v1 i Let's Kick it sista veckoutmaning. Att sätta upp mål för min träning, kost och hälsa för de nya året. Jag har delat upp dem lite, enda jag ville var att de faktiskt skulle vara mätbara :)

Träning:
För det första vill jag inte tappa min träningsmotivation därför ska jag få till minst 3 träningspass per vecka + 1 utepass. Sedan ska jag orka springa 5km innan blodomloppet som är i maj eller juni plus att jag ska förbättra min tid i Lidingö Tjejlopp. Helt realistiska mål tycker jag!

Kost:
Här vill jag helt enkelt bli bättre på att laga mat. Inte bättre som i godare, utan se till att göra det. Därför ska jag ha egenlagad matlåda till jobbet minst 3 dagar i veckan. När jag lagar egen mat är det också lättare att styra vad som hamnar i lådorna.

Hälsa:
Innan sommaren kommer till oss ska jag göra allt för att gått ner de sista kilona som sitter på min kropp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0