Lyckan.

Jippi! Fick precis ett mail att Sh'Bam-passet jag tänkt gå på ikväll istället blir ett Zumba-pass. Gör mig absolut ingenting då jag tycker Zumba är roligare än Sh'bam. Det som dock gjore det hela ännu roligare var att passet nu körs av en av mina absolut favoritintruktöret. Vilken kanonstart på denna helg det blir :)

Hittade även denna matris över vad lycka kan vara och inte så dum. Känner man lyckoruset inombords så smittar det oftast av sig utåt och man skuttar fram lite lättare i livet. Så känner jag iaf :)

Än så länge har jag inte känt av alls att  det är fredag den 13e, tvärtom så har det mesta gått ganska positivt idag. Hunnit met att beta av mycket på den något trista högen av måsten och så ett härligt pass att se fram emot efter jobbet... Hela jag vill bara ropa ut TJOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0