Let's Kick It v4.

Då går vi in på sista veckan av Let's Kick It-utmaningen som jag skrev igår, riktigt tråkigt. Jag gillar att ha en utmaning. Den får mig att tagga till, sedan klarar jag inte allt men som förra veckan hade jag aldrig kämpat mig till sex träningspass om det inte vore för utmaningen. Så ni får gärna tipsa mig om någon ny utmaning att påbörja eller kanske utmana mig själv? Tillsammans klarar man mycket!

I vilket fall så kom sista veckoutmaningen ut imorse (jag har under dessa veckor längtat till måndagsmorgonen för att se vad MalinIForm snickrat ihop för skoj) och de lyder som följer:

Veckans utmaningar:
- Träna minst 4 träningspass under veckan, varav ett ska vara avslappning/stretch/yoga eller liknande (0/4)
- Ge dig själv 60 minuters egentid under veckan och det är fritt att fördela hur man vill (0/60)
- Skriv upp vad du stoppar i dig varje dag på ett papper och när veckan är slut läser du igenom detta, ger dig en klapp på axeln för det du har gjort bra och analyserar varför det blivit ”fel”. T.ex du åt godis på tisdagen fast du bara äter det på fredagar, varför gjorde du det egentligen? Målet här är att få lite förståelse och insikt i vad vi stoppar i oss och varför.
- Avverka lika många crunches som din mamma och pappa fyller i år tillsammans.
- Träna för att du tycker att det är roligt, inte för att du måste!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt att du är så pepp o gillar utmaningar! Ska absolut fila på en ny inom kort :D

2012-01-23 @ 12:31:50
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Nilma

SV: Hehe, ja den heter bara projektledning?

2012-01-23 @ 15:26:29
URL: http://www.nilma.se
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: jaa det gör jag! jasså? :O åååh och så har du inte sagt nåt!! ;) haha! ses vi på zumban ikväll kl 19 då?;)

2012-01-23 @ 15:40:05
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0