Let's Kick It-utmaning, check!

Ja då var årets första utmaning slut för denna gång. Huvudutmaningen var att samla på sig så många kilometer, genom promenad eller löpning, under de fyra veckor som utmaningen pågick. Varje vecka fick vi även ett gäng veckoutmaningar, de var frivilliga, men väldigt bra. Jag använde veckoutmaningarna främst till att få till de träningspass som jag ville under veckan samt försöka reflektera över diverse funderingar angående kost och träning i min vardag. Sen var det gansak bra att få in tänket om att faktiskt använda sig av sina fötter före att ta t ex bil eller buss :)

MalinIForm har gjort en sammanfattning och av gänget som var med, hm kan vi varit runt tjugo(?) så kom jag på en fjärde plats!! Ojoj det trodde jag verkligen inte. Varit så många duktiga deltagare som kämpat på som bara den ju... Så jag klappar mig själv på axeln och är riktigt nöjd!



Vilket ni ser så kom jag sammanlagt upp i 234,5 km. Skulle alltså kunna säga att jag skulle kunnat ta mig längre än Linköping - Stockholm bara genom de kilometer jag fått ihop under dessa veckor :)

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ja vi har verkligen varit duktiga! =)



Alla som varit med i utmaningen skall ha en stor iloge! =)

2012-01-31 @ 10:15:49
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Linda

Grymt bra jobbat! :)

2012-01-31 @ 10:34:35
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0