Konkret vardagsmotion.

Första kvällen i Vemdalen, alltså i torsdags, så gick Emma, Tobbe och jag ut för att åka lite stjärtlapp. En himla bra motionsform kom jag fram till. För det första så måste du springa i snön upp för backen varje gång du åkt ner och när du väl sitter på stjärtlappen då gäller det att hålla upp benen samtidigt som ryggen inte få åka i backen. Jag såg likheten med bålträningsövningen Båten som ni säkert testat på många gånger...



Så gott folk, ut och åk mer stjärtlapp!





PS Kan bara lägga till att jag vann tävlingen i att åka längst ;)

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Det är ju skitroligt att åka rövlapp och vad det tar på massen! =)

2012-02-01 @ 08:40:54
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0