En tidig lördagsmorgon...

Då jag igår somnade redan före halv 11 så vaknade jag imorse på pricken när klockan normalt ringer under vardagsmorgnarna. Utvilad till på köpet så jag klagar inte. Skönt att inte väckas av en klocka utan av sig själv, jag som otroligt morgontrött människa råkar ju inte ut för det var dag om man säger så. För visst var klockan även satt idag. Ska ju morgontränas så det står härliga till. Idag tänkte jag utnyttja just det att jag är medlem på två gym. Börjar med ett EasyLine Core-pass på M för att sedan direkt bege mig till SF för ett Coreboll-pass. Får se hur kroppen mår, men va tusan den kan väl inte bli annat än lite trött ;)

Resten av dagen ska det hängas med The F Family för att sedan va lite barnvakt åt MiniMo. Inte fy skam om jag får säga det själv...

Lite skönt med en skapligt lugn helg för nästa och nästnästa helg är allt annat än lugna. Men ack så roliga!!!

Dagens förträningsfrukost består av kesella och lite bär, mums mums!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Inte alls fel att vakna utvilad, gjorde det själv imorse med vilket är underbart skönt! =)

2012-01-21 @ 09:44:14
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0