Broddar.

Idag har jag blivit tant. Jag börjar med pensionärsgympa och avslutar med att köpa broddar. Haha nej då, jag ser inte broddar som något tantigt utan något väldigt smart. De ska sitta på mina löparskor är tanken först och främst, så jag köpte ett par som var inriktade just för löpning och snabba promenader på Apoteket.

Varför har jag inte tänkt på detta innan? Kanske för att jag aldrig har hållt på med löpning under vinterperioder och helt enkelt skippat det där med att gå promenader. Men nu när jag kommit på det så verkar det ju så himla praktiskt. Ska ta med mig löparskorna, och mina broddar såklart, upp till fjällen i veckan, för jag ska allt se till att samla kilometer trots att jag inte är på hemmaplan. Och när jag kommer hem så kan jag även ta mig runt ån och börja med joggsäsongen.

Så jag är väldigt nöjd med denna investering på ynka 199 kr. Återkommer med hur det gick ;)






Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ååååh tack för påminnelsen, jag skall också bli tant... Satt på rupan två ggr både i fredags och i lördags pga halka.. =)

2012-01-25 @ 10:11:56
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Det är faktiskt väldigt smart! Hoppas de funkar bra :D



SV: Jo de smälte ju in ganska mycket i bolognesen men det gör väl alla plattor :) Men nej, de var inte äggiga.. om de blir lite tjocka blir de snarare degiga men det bästa är nog att fördela smeten på två plåtar så ska de bli tunna o fina :D

2012-01-25 @ 12:22:54
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0