Avslappning var det ja.. eller ja lite svett också ;)

Vad otroligt passande att veckoutmaningen denna vecka innehöll en punkt om ett träningspass med fokus avslappning. Jag har ju nämligen tänkt testa Chiball ikväll på SF. Ska bli riktigt spännande och jag håller en jättetumme för att det är träningsformen jag sökt. Men för er som känner mig så, tyvärr ska väl kanske tilläggas, tycker inte jag att jag tränat ordentligt om jag inte är svettig o seg i kroppen efteråt. Så jag tänkte få in ett pass Zumba efteråt också...

Ikväll är det sedan dags att inventera skidklädeläget hemma och försöka se till att tvätta redan ikväll! Vad underbart det ska bli att få lite miljöombyte i slutet av veckan och få umgås med några av mina favoritpersoner :)

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: åååh okej vad synd! jaa men vi får ses under andra omständigheter istället, typ FIKA ;)



har du fler bilder på dig?

2012-01-23 @ 16:48:19
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0