Min helg helt enkelt.

Så nu börjar denna helg närma sig slutet. Känns okej, för en riktigt rolig helg har det varit. Vilket ni närkt har det varit bloggtorka här. Varför? Inte haft inspiration helt enkelt. Kände då att då var det bättre att inte skriva något än bara skriva massa blaj. Sen när jag bröjar tänka efter har jag inte suttit vid en dator knappt. Vi kör en kort sammanfattning:

Fredag:
Jag och Mags gick på bio och såg En gång i Phuket. Helt okej film, ganska förutsägbar och klyschig. Men en del skratt blev det och framförallt så satt man ju och längtade till sol, resa och härliga stränder! Så den får godkänd.

Lördag:
En skön slapp dag med lite filmer följdes upp med att jag begav mig till Småland och Tranås. Bowling med ett stort gäng och sen lite ut och kolla in Tranås nattliv. Hehe jajamensan, alltid kul att testa nya saker ;) Men jag summerar kvällen som otroligt rolig! Mycket nöjd.

Söndag:
Efter hemkomst till schlätta igen så gick jag på Loppis på Konsert & Kongress. Fyndade en väldigt fin väggklocka. Sedan har jag gjort såna där hushållssysslor som plocka, tvätta och annat skoj. Wohoo.

Nu är det dags att längta till måndag ordentligt ;)



Jag får ändå säga att jag är skapligt nöjd över min första serie. Gissar på att banorna i Tranås är både kortare och bredare än de man brukar köra på ;)

Vilket ni också märker har det inte blivit mycket träning alls denna helg (förutom otroligt svettiga sporten discobowling och så ett par svängar med de lurviga på dansgolvet). Men jag gör som så många andra och ser måndagen som en nystartsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0