Trots det!

Okej nu bortser vi helt från det faktum att jag nog igår inte borde ha tränat alls utan det låtsas vi inte om utan tänker bara på det härliga kring det..

Igår körde jag ett 30 min TRX-pass. Kände ju ganska snabbt att jag inte var helt fullt frisk så gav väl inte alls som det kändes, TROTS detta så har jag en riktigt grym men skön (?) träningsvärk idag, främst i rumpan och triceps. Galet ju! Finns en övning som jag tidigare gånger känt att jag haft lite svårt att komma åt just rumpan, igår lyckades jag :) Därför känns det lite extra surt att jag idag fick boka av mig från dagens TRXpass.

More pain!


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Det är bättre att vila sig i form om man känner sig dålig, träningsvärk hinner du får mer av sedan imed du "hittat" övningen nu. =)

2012-02-08 @ 23:13:14
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0