Träning v8.

Ska nog inte orda så myket utan stolpa upp min planering. Vilket jag skrev igår i sammanfattning över vecka 7 så är det just att ta sig själv till gymmet som oftast är det kluriga, så denna vecka är det lite av veckans utmaning att faktiskt inte bara planera det utan också göra det! På söndag får vi se hur det har gått. Kan väl lägga till att ni som tränar med mig vanligtvis gärna får hänga på, Crosstrainer är ju abra stå på en crosstrainer och PT-passet kan man göra flera. Jag har ett helt gäng bra övningar som jag gärna delar med mig av :) Så vill ni sparka mig i baken så jag faktiskt fixar det, så hojta till...

Mån: Yoga + Zumba
Tis: TRX + Crosstrainer
Ons: Sh'Bam
Tors: Ev PT-pass eller Zumba
Fre: Bollpass hemma
Lör: TRX Intervall
Sön: Spinning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0