Test av hotellets gym.

Så duktig är jag (hehe) att jag tar en sväng och kollar in vilka träningsmöjligheter som erbjuds på hotellet. Jag har ju inatt sovit på Hotell Nordic Sea. Träningsmöjligheterna var på systerhotellet Nordic Light. Så jag gick över gatan och fick nyckel i deras reception, ner i källaren och där låg minigymmet. Deras beskrivning var precis det man fick, ett löpband, två cyklar, en roddmaskin och några hantlar. Jag var själv i gymmet, vilket jag var tacksam för, både att jag styrde över tvn och annars hade det nog lätt känts väldigt fullt. För stort det var det verkligen inte!!! Jag körde mitt 30 min kondition (istället för löpning då) på cykeln, sen en kvart styrka med hantlar (tri- och biceps) och så stretch. Så jag får väl ändå vara nöjd med att jag fick lite träning. Men njae om man ser till hotellena och hur flashiga de är så hade jag nog förväntat mig lite mer "gym". Eller, vilket jag tycker är att föredra, att de har ett samarbete med något gym i närheten dit man kan få gå...





Jag hade för övrigt nya träningsbyxor och linne på mig.
Linne: Röhnisch Matilda träningslinne Loose
Byxor: Energetics Talula Tights
Båda inköpta på Intersport

Kommentarer
Postat av: Nilma

Hehe, bättre än inget i alla fall :D

2012-02-19 @ 13:47:45
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0