Tack!

Vilken fantastisk kväll jag hade i lördag, tack alla som var där för att ni gjorde min 30års fest till den magiska upplevelse som den faktiskt var genom era tal, sånger, shower och skratt. Tack även till alla andra som innan, under och efter har skickat grattishälsningar till mig. Sedan vill jag även skicka ett speciellt tack till Malin & Sofie som agerade värdinnor på min 30 års fest, ni hade verkligen gjort ett fantastiskt jobb och jag kan inte ha haft det bättre eller vara mer glad över att ha er som vänner. Jag måste förövrigt ha världens bästa vänner och släkt som lyckas bjuda så mycket på sig själv under en kväll och jag inte ens märker att det är uppdrag de har, min tanke är mest att de är ju för goa, lite knäppa jo, men helt underbara :)TACK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0