Så lätt kan man ändra den där känslan...

Efter en vecka, eller ja kanske snarare 1,5 vecka, men en irriterande förkylning som satte sig på luftrören har ju då träningen kommit i kläm. Vilan gjorde mig bekväm och soffan hägrar ju mer än träning. Dock har jag en go känsla i magen och viljan att träna finns! Så jag bestämde att helgen här får jag lalla på precis som jag vill och på måndag så blir det mer planering gällande en bra träning. Då med mycket inflytande från de tips som min PT gav mig i tisdags. Känns riktigt peppande. Så lätt kan man ändra från lite lätt ångest och frustration över träningen till något positivt. Så nu längtar jag till måndag (okej okej inte att helgen ska ta slut då, men till nystarten!) för att få sätta igång. Pju, älskar den känslan.

Så nu kan jag med gott samvete njuta av en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0