Överraskningsresa del 1.

Japp idag var det då dags att bege sig till... Det blev till Stockholm! Mina misstankar om att hockeyn var en punkt på agendan stämde väldigt bra. Nä vi tar allt från början.

I morse så infann jag mig på stationen och vi tog tåget upp till Stockholm. Väl framme blev det lunch, självklart caesarsallad för min del ;) och sedan incheckning på Nordic Sea. Helt nyrenoverat rum fick vi, riktigt fräscht och olika bildteman i varje rum. Lite coolt är att på dörren så skymtar man bilden och väl i rummet så är det som en fondvägg över sängen. Annars är väl rummen ganska enkla. Lite som hela hotellet, ganska enkelt, smakfullt, svalt men med lite coola detaljer. När vi inspekterat rummet lite så begav vi oss då mot Hovet för att se AIK mot LHC. Jag kommenterar inte resultatet så ni kan ju gissa hur det gick. När matchen var slut så begav vi oss tillbaka till hotellet igen. Där åt vi middag, otroligt gott ankbröst med tryffel för min del, och sedan var det dags för nästa överraskning. Isbaren skulle besökas. Hotellet har nämligen just en Ice bar med en temperatur på -5 grader med is från Norrland. Jag har aldrig varit inne i någon typ av isbar innan så det var riktigt fräckt. En god drink fick man också serverad i ett glas som självklart var gjord av is. Nu är det snart dags att krypa ner i sängen, en Hästens för att få lite sömn innan dag 2 i Stockholm börjar...









Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ååååh vilken kul resa!!! Bo på hotel är alltid underbart tycker jag och en isbar på det... Blir det fler överaskningar?

2012-02-19 @ 09:29:24
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0