Istället för löpning..

Ja ni vet ju att jag fått en månads löpförud. Skjuter lite på mitt igång sättande inför att göra 2012 till året när jag tar löpning till en annan nivå. 2011 var året när jag startade med löpning och gjorde det frivilligt, då och då tyckte jag tom att det var riktigt skoj. Iår skulle jag då jag skulle börja i god tid och lägga upp ett löpprogram. Var ju en punkt i tisdags egentligen, men nu sköt vi den till nästa PT-träff. Men, finns ju alltid ett men, för att ändå koppla in löpningen eller löpartänket så ska jag varje vecka stå på en crosstrainer i 30 min. För att få upp lite flås och vänja kroppen vid ansträningen.

Så, bara att börja med det alltså!


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Crosstrsinern är riktigt bra komplement till löpning imed nästan samma sak fast stötfritt, lycka till med cross passen! =)

2012-02-10 @ 17:41:39
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0