Dressingtips.

Jag är ju ett megastort fan av caesarsallad och i denna staden finns det inte många varianter på stadens restauranger jag inte testat den. Dock kan man ju inte alltid äta ute och jag har letat i butiker efter en bra flaska att ha i kylskåpet. Jag har nu hittat den! Det är kocken Erik Lallerstedt som för ungefär ett år (varför har jag inte upptäckt dem tidigare!!) sedan utökade sin såskollektion även till dressingar. Finns fem olika varianter, jag har bara testat caesar så bara den jag kan gå i god för. Och gå i god för den, det kan jag verkligen. Smaskens!



Perfekt när man kommer hem efter träningen. Bara skära ner lite romansallad på en tallrik, ner med lite kyckling (tips där att ha några färdiga kycklingfiléer i kylen och bara ta fram), lite parmesanflakes och så denna ljuvliga dressing. Middagen är räddad! Snabbt, mättandr och otroligt gott, kan det bli bättre? Japp jag är lyrisk!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Mmmmmm kanske skall testa, är en kräsen dressing gillare dock.. =)

2012-02-17 @ 11:37:23
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0