Spinninglöfte?!

Vet inte om jag borde skriva ut denna utmaning här, då finns det ju lite mer press på mig... Men det är ju samtidigt bra, att ni har ögonen på mig ;)
 
När jag köpte min nya cykel och började fundera lite på om jag kanske skulle cykla tjejvättern nästa år så sa jag till mig själv att jag ska köra ett spinningpass minst en gång i veckan fram till sommaren. Sen självklart kan man bli sjuk eller andra oförutsedda saker. Men jag ska verkligen kämpa för det.

Så med gårdagens pass, som förövrigt var otroligt kul gav massa energi och svetten flödade, så har jag hittills under två veckor hållt mitt lilla spinninglöfte. Så vem vill bli min spinningpartner nästa vecka? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Heja heja! Jag kommer vara din hejarklack på tjejvättern och träningscyklar gärna! Utomhus eller spinning.

2012-12-15 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0