Kärleksbrev.

Igår kväll så körde vi lite gymnasiegänget reunionen ;) Moomin och jag bjöd Sandra på middag och teater i 30 års present. Väldigt trevligt då vi nuföritiden inte alls ses lika ofta som i början av 2000-talet.
 
Efter en trevlig middag gick vi då till Östgötateatern för att titta på Kärleksbrev. Ingen hade riktigt kollat upp hur teatern skulle framföras utan hade väl mest koll på lite handling. Därav vår förvåning att hela teatern gick ut på att de satt vid ett bord och läste kärleksbrev som skickades under 50 års tid. Okej, nu lät det där ju ganska trist men det var det verkligen inte! jag erkänner att jag de första tio minutrarna tänkte att oj, är detta de enda som händer. Men det var väldigt levande och riktigt finurligt. Små saker som skådespelarna gjorde förstärkte innehållet i breven och texterna var riktigt finurliga ochman skrattade till med jämna mellanrum.
 
Så jag var riktigt nöjd när jag gick därifrån. Rekommenderas :)
 
Läs mer här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0