Hotellfrukost del 3.

Här kommer den sista delen för denna gång angående hotellfrukostar. För tillfället så har jag ingen ny inbokad, men inte omöjligt att det snart blir en ;)
 
Hotell: Elite Grand Hotel i Norrköping
 
För denna som kommer handla om Elite Grand Hotel i Norrköping så var det ett spontant hotellfrukostbesök. Jag och en affärskollega skulle egentligen på ett möte i Norrköping i fredags, detta blev instället så vi bestämde att äta hotellfrukost!
 
Eftersom det inte var planerat så hade jag inga förväntningar alls, bara att äta frukost då jag var ganska hungrig :)
 
Första intrycket när man kom in i matsalen var väl lite sådär, kändes väldigt enkelt. Men sen började man kolla runt vad där fanns och glädjen ökades. Helt okej juice faktiskt, inte färskpressad men iallafall med fruktkööt, hemmagjord smoothie, egengjorda plättar, ett par fruktfat. Det som var negativt var kanske lite tråkigt utbud av bröd, de vanliga frallorna bara. Så även detta hotell får tummen upp!
 
En kopp choklad, ett glas juice, äggröra, ägghalvor, smörgås med ost, stekta champinjoner och ett litet glas med vad som jag trodde var någon yoghurt men visade sig vara fruktmousse (inte min grej!)
Några plättar med äpplemos, massa frukt och hemmagjord smoothie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0