En helg i väst.

Har haft en jättehärlig helg i Göteborg tillsammans med Emma. Skönt med en lugn helg efter en intensiv vecka, jag menar det viktigaste var ju faktiskt att umgås och diskutera livets alla livsviktiga saker :D
 
I fredags var vi på Liseberg. Första gången jag var där och var riktigt mysigt med vackra ljus och lagom ycket folk. Vi såg tomten, den gröna lisebergskaninen i lite juligare tappning, vann nästan en massa dajm (jag valde nr 4, men sa att jag borde välja nr 6. Gissa vilken som vann ;), drack magisk valhorona varm choklad, skrämdes av en hårig musätare, tittade på levande renar och lite mer samt att vi frös lite, ojojoj vad kallt det var i fredags i Göteborg.
 
Efter Liseberg gick vi och åt på Jensens för att sedan försöka värma upp alla kroppens lemmar igen under täcket på hotellet. Vi körde tantmood och somnade trötta som gnuar innan kl 23...
 
Utvilade vaknade vi för att äta hotellfrukost, riktigt god! (Kommer skriva egna inlägg om mina hotellfrukostupplevelser i veckan tänkte jag). Sedan bar det ut på Göteborgs gator för lite julklappsinhandling och annat lunkande.
 
Tack Emma för en härlig helg, mycket nöjd är jag med både sällskap, upplevelser, hotell och inhandlade grejer :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0