Vardagen...

..har kommit ifatt mig. Allt trummar på och ibland borde jag nog stanna upp mer och fundera vad som egentligen händer. Redan torsdag kväll och man kan fråga sig vart denna vecka tog vägen. Vardagen får svaret bli. Jobbmässigt är det mycket och ibland ganska långa dagar. Träningen har kommit i gång ordentligt och ni vet den där känslan av att känna sig stark, den börjar smyga sig fram igen. Godissuget har försvunnit till stor del och synen på mat är inte dum alls.

Jag ska inte komma tillbaka till den perioden under våren som var som värst, då jag varken visste ut eller in och allt det jag tycker egentligen är roligt bara kändes som en börda. Dit vill jag verkligen inte, jag lärde mig förhoppningsvis en läxa. Mina funderingar över semestern känns fortfarande bra och jag känner att jag efterlever dem.

Javisst är vardagen här.. Men just nu fungerar den. Det är när överraskningsmomenten i den kommer, då det jobbiga kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0