Semester slut: check.

Jaha o då är det bara timmar innan semestern är slut. Jag skulle ljuga om jag skulle skriva att jag var superlycklig, men jag överlever. För jag har kommit till ett par viktiga insikter under min ledighet som jag ska ta med mig in i en höst fylld av arbete mm. Så ångest, nejdå. Sen är det inte helt fel att boka in en AW första dagen efter en semester och ha en härlig Sthlms tripp att se fram emot nästa helg. Ångesten över att inte hunnit göra de där semesterfixargrejerna har jag då inte, tvärtom har jag gjort så mycket mer än jag tänkt. På många vis har min lägenhet fått sig en total makeover. Så jag kommer bara njuta av sista semestertimmarna, men kan allt hända att jag njuter av dem med ett glas vin... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0