Vilken start på Påskdagen!

Början dagen på ett helt fantastiskt vis. Att jag skulle ut på en rask långpromenad med Veronica var bestämt sen tidigare, inte det jag syftade på utan det härliga vädret. Lite kyligt men en härlig sol som höll oss sällskap hela varvet runt ån. Underbart sätt att starta denna påskdag på.

Jag tog på mig mina Easytone-skor, så vi får se om det känns något annorlunda imorgon?!

Imorgon tänkte vi starta dagen på samma vis, så jag håller en tumme för samma härliga väder imorgon. Blir ju liksom lite lättare att gå upp och bege sig ut när det är så. Håller ni inte med?

Min plan var att ta en joggingrunda idag, men jag tror faktiskt jag skjuter på den. Ett varv runt ån får räcka för denna dag... Får se om jag beger mig till gymmet alls idag, eller så avslutar jag denna träningvecka iom varvet. Men det är många timmar kvar av dagen så vi får helt enkelt se.

Enda jag vet att jag just nu ska sätta mig i soffan, med en nygjord smoothie (mango, jordgubbar, Brämhults lemonadejuice, äpplejuice, proteinpulver och havtornspulver) och njuta av en film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0