Utvärdering Easytone.

Jag köpte mina Easytone för ganska länge sedan, haft dem på jobbet i en tanke att nyttja dem där. Inte alls gått bra, för det första så vill man ju lufta fötterna så tofflorna känns bättre samt att jag tyvärr går väldigt lite på jobbet om jag sitter inne på kontoret. En tur till skrivaren och lunchrummet blir det längst. Och så långa korridorer är det inte ;)

I vilket fall så tog jag hem dem i förra veckan med en tanke att ha dem när jag tar promenader kring ån. Både igår och idag har jag och V tagit varvet, ca 7 km, och skorna har varit på. Lite lindrig skoskav stoppade mig inte. Så hur känns det? Eller känns det överhuvudtaget?

Jag får börja mig med att reservera mig för vad som kommer från promenaderna och vad som kommer från ev tränungsvärk från lördagens TRX. Men kan säga att främst rumpan har känts nu både igår och idag. Kan det vara skorna? Vore ju verkligen jättebra om det kan hjälpa till lite?! :)

Jag kommer i vilket fall fortsätta använda skorna när jag är ute och går, för de kan ju inte skda i alla fall. Och än så länge så är de ju bra för motivationen också. O vad gör man inte för att behålla den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0