En dag på SPA :)

Vilken underbar dag det varit idag! Började med att Hanna hämtade upp mig och vi begav oss mot Mjölby för att hämta upp Mia med Tranås som slutdestination och där Badhotellet. Jag fick ju i födelsedagspresent en vistelse på dagspa där. En riktigt härlig dag som började med frukost. Godkänt betyg men inte mer. Vissa saker var lite väl simpla men den räddades av att det fanns möjlighet att grädda våfflor, smaskens! Sen begav vi oss mot spaavdelningen där vi badade och fick behandlingar. Är riktigt nöjd med min ansiktskur, huden fick sig en riktigt fuktbomb precis vad den behövde :)

När russinfingrarna var för stort faktum så åkte vi till Sjökrogen precis vid Sommen för lunch innan vi begav oss till Linkan igen. Tack Hanna o Mia för en helt fantastisk dag, jag är så nöjd och glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0