Tänka framåt men leva i nuet.

Nej det blev inget gym idag, lustan fanns inte alls. Istället trotsade jag ändå regnet och tog en liten promenad.. Bara några kilometer men fick iaf lite frisk luft. Det får bli inledningen på denna helg :)

Skönt med helg, fast lite längtar jag till måndag konstigt nog... Varför? Jo för på måndag ska vi flytta till de nya lokalerna, eller ja alla grejer flyttas under helgen nu men jag flyttar in på måndag. Spännande och alltid kul med ett ombyte. Jag gissar dock på lite kaos, ja menar brukar ju vara kaos bara när man flyttar privat. Vad kan då inte hända när man ska flytta ihop två kontor med ungefär 30 personer?! Kul ska det i vilket fall bli.

Nästa vecka har jag också en massa roligt att se fram emot med Filip&Fredrik, tatuera mig, AW, Taklagsfest, MiniMo ska sova hos mig första gången, Zumbaevent och så en dag på SPA. Oj, helt galet mycket roliga saker ju. En per dag, perfekt ju! Men nu ska jag faktiskt se till att njuta av denna veckas avslut också. Har ett par riktigt trevliga grejer som händer även denna helg ju. Jag är en lyckligt lottad människa!

Trevlig helg!


Ett paraply fick bli mitt promenadsällskap.


Kommentarer
Postat av: Nilma

SV: Men vad härligt då :)

2012-04-21 @ 11:53:44
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0