Sammanfattning Veckans träning v13.

Förra veckan kom jag in i ett mer strukturerat träningsschema. Så därför är det lättare att se tillbaka och sammanfatta...

Måndag: -
Tisdag: TRX 30 min
Onsdag: TRX 60 min
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag: Boxning 120 min
Söndag: Workshops

Sammanfattning: 210 min

Skapligt får jag ändå säga för det har varit ganska tuffa styrkemässigt så kroppen har haft en molande träningsvärk mest hela tiden. Jag har varvat denna tränings med bra vardagsmotion (nästan det jag tycker känns bäst faktiskt) såsom cykling, promenad och ett par bra stunder med lek med 1,5 åring (kalasbra träning haha). Jag räknar inte heller med det som gjordes under gårdagens workshops. Trots att det stundtals blev lite då man fick testa på en del, främst under TRX. Men det ser jag som ren bonus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0