Så man vet vart benen sitter!

Gårdagens träning var spinning med M o A. Benen fick veta att de levde om man sammanfattar det så. Klagar absolut inte för känslan är skön. Mitt pulsband fungerade i ungefär 1 minut innan den gav ifrån sig resultatet att jag inte har någon puls alls.

Enda jag tycker lite synd om just nu är en del av mina muskler som har två dagar framför sig med TRXträning. Fördelen eller nackdelen (?) när man börjar känna instruktören är såklart att de kör lite extra med en, de låter en inte slöa för fem öre om man säger så. Så vilomässigt ser jag fram emot torsdagen...! Samtidigt som jag verkligen ser fram emot de närmaste två dagars träning för kroppen känns stark trots lite träningsvärk. Och bara kroppen blir lite uppvärmd så försvinner ju den mesta av smärtan.

Efter gårdagens pass var det dags för en smoothie igen. Den fick bli på språng då jag skulle till en kär vän (som jag fick med mig en bukett tulpaner ifrån då hon ska resa bort, tjoho vad fint det är med tulpaner!). I smoothien fanns det färska jordgubbar, blodapelsinjuice, mjölk, kiwi, havtornspulver och proteinpulver. Helt fantastisk säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0