Klapp på axeln.

Idag ger jag mig en klapp på axeln ang träningen. Inte alls meningen att skriva ihop något skrytinlägg men ibland måste man bara få vara riktigt stolt över sig själv :)

I förmiddags så skulle jag ha ett möte, var mest ett bolla lite idéer med en affärskollega och då vi båda har träningskort på SF så bestämde vi oss för att ha mötet där samtidigt som vi kunde träna lite. Jag mitt armträningsfreak bestämde att musklerna som skulle få jobba lite extra idag var triceps, biceps, axlar, bröst och rumpa (3x12). Ett bra test där armarna allt skakade lite där på slutet...

Efter en lång dag på jobbet då en hel del flyttkartonger fylldes, vi ska byta lokaler i slutet av veckan, så hela kontoret ska packas ner i kartonger, så blev det ett TRXpass. Nu är det ett helt nytt pass som jag bara kört ett par gånger tidigare men även med ett nytt koncept på pulsövningarna. Istället för att ha olika övningar så kördes det jacks, snabba fötter, skidor och spindel, tre gånger var då ;) Sen tyckte ju intruktören att vi var en så bra grupp så istället för att köra 30 sekunder per övning så när andra varvet kom, ja då körde vi 45 sekunder per övning. Haha kroppen fick sitt om vi säger så :)

Wohooo nu ska jag slappa i soffan, för sen tror jag att jag kommer sova riktigt gott inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0