Fem timmar av skakande rumpor och energi, ja Zumba alltså :)

Nu är jag trött, men kanske inte så konstigt och jag borde nog misstänkt det redan innan. Vadan detta då? Jo det heter Zumbaevent - Shake da booty tour. Sex timmar häng på Collegium varav fem utav dessa timmar avsåg dans och väldigt mycket skakande av rumpan på träningsgolvet. Hur roligt som helst, ett härligt event med många energikickar! Intensiv dag med en massa roligt, jag tror att de roligaste passen var Jorges och battlens. Lycka i kropp och själ det säger jag då.

Mest frustrerande var nog slutet av dagen då fötterna var megatrötta och därför riktigt tunga, kroppen ville röra och skutta mer men fötterna hade sitt egna liv. Så nästa gång ska jag testa att ha med mig ombyte med skor för att kanske underlätta? Värt att testa iaf :)

Också huvudet var riktigt trött efteråt då den fått så många timmar med ändå en del koncentration. Men vad gör allt detta när det var så roligt... Wooooohoooooo!





Kommentarer
Postat av: Karin FitnessochHälsa

Låter roligt! Men förstår att du blev trött av det!

2012-04-29 @ 09:22:21
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0