Såhär dagen efter.

Så hur mår kroppen och knoppen idag, såhär dagen efter? Somnade verkligen som en stock igår och sov som en prinsessa hela natten lång. Hade nog gärna sovit lite till, så blir allt en tidig kväll i säng även idag. Vaknade och kände lite i låren. Inte lika mycket som efter några TRX-pass jag varit på, men ändå den där dova smärtan. Ljumskarna däremot hade jag inga problem med. Största smärtan sitter tyvärr i ryggen. Har ju haft lite problem med den tidigare efter intensiv löpning under sensommaren, så jätteförvånande är det kanske inte. Sedan har jag även suttit i utbildning/möte hela dagen så det hjälper väl inte heller. Är dock inte så orolig för den, måste helt enkelt träna den mer :)

Alltså kan man summera det att så farligt är det inte med kroppen, utan är allt sugen på att fara ut och löpa. Tror faktiskt att jag fick lite mer löparglädje tillbaka efter gårdagen! Härligt! Funderar på om jag ska hinna med något mer lopp innan året är slut, finns ett i oktober som jag är lite sugen på...

Tog vilodag från träning, kände att kroppen förtjänade det. Istället ställde jag mig och bakade bullar. Helt okej, men kunde varit lite mer frikostig med kanelen kanske... Sen gick jag hem till Sofie. Tack, behövde det!

Nu är det sovdags!


Visst ja, under loppet igår kände jag lite smärta vid baksida överarm där jag hade sportarmandet för telefonen. Den hade skavt sår på armen. Aj aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0