Rosa keso.

En kampanjeprodukt i samarbete med Rosa bandet. För varje såld förpackning så skänker Arla en krona till Bröstcancerföreningarnas Riksorganisation för att stödja forskningen kring bröstcancer. Låter inte dumt alls. Men hur tyckte jag den smaka? Detta är alltså en helt egen bedömning, så vi behöver ju inte ha samma smak. Jag är ju inte överdrivet förtjust i att äta naturell keso som som den är och denna smakar lite för mkt keso för min smak. När man öppnar den så är den härligt rosa och man känner att det är hallon i den. Tror dock inte jag kommer äta den som den är, utan den får nog åka i yoghurttallriken... Vanilj/äpple/Päron-smaken tillhör fortfarande favvon :) Men gillar man keso som kan nog denna bli en mycket god variant!

Cottage Cheese Hallon 3%


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Har lite svårt för Keso själv så får väl se om jag provar :)



SV: Jag har inte testat CXWORX än heller så vet inte vad skillnaden är ;P Det blev S-Core idag så..

2011-09-13 @ 21:29:00
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0