Massage.

Ikväll var jag äntligen på massage hos Pinglan. Ojoj vilken skillnad det var. De tidigare gångerna så har jag varit lite stel så men inget extremt.. Idag var tydligen någon muskel i ländryggen galet stel. Duktiga Pinglan skulle såklart mjuka upp men aj aj aj vad ont det gjorde då... Min rygg hade märken efteråt. Riktigt skönt efteråt o jag inser ju att det var nödvändigt, men skönt nej det var inte inte  :)

Pinglan trodde all träningen var orsaken och det är väl positivt. Fast samtidigt är det inte bra att va så stel, så ett nytt besök hos Pinglan är givet. Förhoppningsvis blir det lite mer njutning. Fast det som var skönt under tiden när det skulle mjukas upp som allra mest så säger Pinglan hela tiden "Sen blir det lite skönmassage jag lovar", då var det lättare att ligga där och andas och stå ut med smärtorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0