Jag o mitt te i soffan helt enkelt.

Igår blev det en mysig kväll tillsammans med Cilla, Hanna och thaimat. Ja, o så ett glas vin såklart :P En riktigt mysig kväll. Jag kom hem skapligt och det var bra, för en förbaskat litet halsont verkade vara på ingång...

Idag har jag varit och TRX:at igen. Får se om det resulterar i fyra dagars träningsvärk även denna gång. Annan instruktör, men samma program så tekniken börjar bli bättre. O yes, det var riktigt jobbigt även denna gång. Kändes bra att ge kroppen en riktig omgång! Efter detta blev det lite stanhäng med mamma och en god räksallad till lunch. Kvällen ägnar jag åt soffhäng tillsammans med en kopp te. Allt för att kurera halsen, nej nej nej har inte alls tid eller sug för en förkylning. Så poff väck säger vi på den :)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt, är väldigt sugen på TRX så ska nog se till att testa det snart!

2011-09-11 @ 10:42:27
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0