Fredagstankar.

Saknaden av nya inlägg har verkligen inte varit meningen. Tror att en anledning har varit bristen på träning. Förkylningen har ju satt stopp för det :( men idag så ändras det. Efter jobbet ska kroppen få svettas lite igen. Förhoppningsvis i ett zmbapass. Jag märker på min kropp att den byggt upp en enorm överskottsenergi denna vecka, vilket resulterat i diverse knasigheter haha.

Dryga veckan kvar tills Lidingöloppet o jag fick häromdagen hem mitt startbevis. Fick ven reda på att jag kommer springa i en speciell t-shirt. Vet inte om jag berättat de för er, men jag vann ju min startplats i Lidingöloppet och kommer springa med ABs Wellness. Är två startgrupper, en med efarna löpare som startar grupp 1B och sen den gruppen jag tillhör, vi som är mer nybörjare ch startar i grupp 3.

Min syster frågade mig om jag var nervös. Nej inte ett dugg faktiskt. Tycker det ska bli riktigt roligt. Denna veckas uteblivna träning stressar mig inte alls. Jag har känt att kroppen haft en skaplig kondition före denna vecka och kommer jag igång idag igen ska det inte vara någon fara :)

Nästa vecka gäller det bara att inte stressa kroppen. Är inte alls sugen på att stå där nästa söndag med en träningsvärk eller någon typ av värk. Så tuffare start nästa vecka för att sedan låta kroppen få förbereda sig är planen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0