Träningsvärk deluxe.

Gårdagen blev tuff träningsmässigt. Först började jag dagen på bästa vis med Lena. Hon drillade mig i ett ordentligt pass som jag skrev ett eget inlägg om igår. Kunde ju tro att jag var nöjd träningsmässigt med dagen då, icke. Efter jobbet körde jag ett TRXpass med Moomin och avslutade allt med 90 min bugg med Malin. Somnade gott igårkväll kan jag avslöja.

Vaknade idag och jajamensan, träningsvärken sitter som en smäck. Framförallt i baksida lår. Härligt ett ställe jag sällan har träningsvärk så det var lite nytt, dock är det lite smärtsamt varje gång jags ka sätta mig ner.

Till på köpet har jag bestämt mig för att anta träningsutmaningen i främst benträning. Så efter jobbet idag så ska jag bege mig till gymmet och köra veckans benpass. Ska berätta i ett eget inlägg om utmaningen om någon annan vill hoppa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0