Träningsvärk deluxe.

Laserdome måste jag verkligen få in lite oftare, ojoj vilken träningsvärk jag ahr i låren idag. Inte så konstigt egentligen då man stod med 90 gradersbenvinkel mest hela tiden, både när man stod still och när man sprang omrking... o man sprang ju omkring ganska mkt :) Kom ju även på att det är ju lite bonusträning, man har ju som viktvästar på sig. Kan säga att det kände jag lite i min rygg idag. Men det gav benen extra träning...

Men nu gott folk nu tar jag helgvila och så välförtjänt, för denna vecka har varit riktigt jobbintensiv. Så intensiv att jag nästan glömt bort mina nära o kära vid ett flertalet tillfällen. *skäms lite* Men nu är det helg and I am all yours :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0