T.G.I.F.

Idag blir det en helgbörjan precis i min smak. Efter jobbet blir det ett zumbapass för att följas av bio. Ska bli gott att gotta ner sig ordentligt i en biofotölj och se De tre musketörerna. En klassisker som jag hoppas inte förstörts i nyproduktion. Lovar att meddela mitt betyg senare.

Annars måste jag peppa mig själv att innan helgen är slut så ska det ha gjorts en löptur av mig. Planeringen är söndag. Innan Höstfemman måste jag få in 2-3 rundor är planen. För att känna att det finns lite löpning i kroppen iaf. Jag förväntar mig inte samma ansträningen som under Lidingö, men jag har hört lite historier om de där backarna i Åby... Såhär innan så känns det skönt att jag valde femman och inte milen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0