Tåg idag med.

Ja ni, ibland avslutar man inte riktigt dagen där man trodde. Idag skulle jag på ett möte i Lkpg slutade med att jag hamnade i Nässjö. Så japp, även en riktigt intensiv dag idag med. Så TRX fick tyvärr skippas för arbete men snart blir det bugg. Kan tillägga att i lördags tränade jag TRX senast... jag har fortfarande träningsvärk i rumpan och kan känna av lite i magen också. Jösses! Så imorgon ska jag allt göra allt i min makt för att inte arbete och hinna arbeta :)

Men iaf ltie bugg blir det ikväll. Har missat två tillfällen nu, så vi får väl se hur mycket man hänger med. Men ser inte detta som något allvarligt, hänger jag inte med ja då får jag väl kämpa lite extra helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0