Sömbrist well ja.

Ikväll har jag ägnat den mesta av min tid åt att snarka på soffan. Var allt lite sömnig. Men men är väl så på fredagen efter en hård jobbvecka ;) Eller så var det bara lite akut sömnbrist som var anledningen. Aja skönt var det och jag är så glad att jag la ner mina tankar om fredagsplaner redan innan jag börjar fundera på dem. En kväll i soffan var precis vad jag behövde. Gäller ju att passa på, imorgon står en heldag och då menar jag verkligen heldag tillsammans med MiniMo på agendan. Full rulle kan jag ana :) Redan vid klockan 8 knackar hon på dörren och är redo för en heldag tillsammans med mig. Ska bli kalaskul!

Nej tror allt jag kör lite mer sömn fast i sängen denna gång på det. Woho nu har helgen börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0