Sammanfattning träning v42.

Söndag och dags att summera denna träningsvecka. Känns helt okej trots att det inte riktigt blev som jag planerat. Men så ska väl livet se ut, lite planerat och så ett gäng överraskningar :)

Måndag: Vila
Tisdag: PT-timme 60 min, TRX 45 min, Bugg 90 min
Onsdag: Benpass 50 min
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: TRX 45 min
Söndag: Höstfemman 40 min

Summa: 330 min = 5,5 h

Får duga ändå :) Ni kanske inte tycker jag borde räkna med buggen, men jo det gör jag för nu har man kommit upp till en nivå då man rör en hel del på sig och pulsen kommer upp. Nästa vecka kommer lite nytt, för nu ska jag även fokusera på kosten o försöka planera min mat för kommande vecka. Mest för att jag måste bli bättre på att planera och laga mat!

Nu ska jag gå till sängs med Paul Auster och Illusionernas bok :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Tycker det var bra gjort :D Heja!

2011-10-24 @ 15:18:42
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0