Nöjesträning.

Idag var det projekt-kick off. En punkt på agendan var Laserdome. Har jag kört en gång för kanske 15 år sedan. Så jag mindes inte alls hur det var. Men oj oj vilken träning det var. Man sprang där som en galning ju mer hornen i pannan växte ut på en, samtidigt som man hela tiden var väldigt nära skrattet. Så roligt och vilken bra träning. Nytta med nöje helt klart! Först omgången hamnade jag å plats 5 av 14 medan jag i omgång 2 föll ner på en 9onde plats av 14. Mitt lag vann dock både omgångarna. Jippi!

Detta känns helt klart som något jag kan tänka mig att göra fler gånger! Med avseende på träning så ser jag helt klart att denna laserdomes turnering kan vara likvärdig med ordninare träning så den hamnar helt klart på veckans träning :) Man sprang som en liten galning och även rumpan och benen fick sig en ordentlig omgång då man väldigt många minutrar av spelets omgångar stod i jägarvilaposition dvs 90 grader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0