Morgonträning.

Började dagen med mitt PT-pass som Lena satt ihop. Hon måste vara duktig. För på något vis så i början av varje pass så känner man "oj detta
Passet är ju inte så jobbigt och vad snabbt det går". När man gjort alla reps och övningar är man dock helt slutkörd och man känner i musklerna att de fått jobba! Görbra ju :)

Lite kortfattat så går passet till såhär:

Uppvärming: 10 min crosstrainer + 6st övningar för att få upp rörlighet

5 st styrkeövningar som jobbar med hela kroppen, till dessa övningar så använder jag skivstång. De som är vana vid bodypump kommer känna igen övningarna. Varje övningar görs 6 gånger, alltså 30 reps sammanlagt. Detta block görs 3 ggr. Mellan varje block görs en 3 min pulstopp.

Pulstoppar: Crosstrainer, cykel och löpning. (här har jag vissa motstånd samt fart som jag ska hålla för att få upp pulsen rejält)

Nöjd med dagens morgonträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0