Lyxlördag.

Dagen har hittills varit helt fantastisk. Jag och Moomin firade våra födelsedagar. Japp vi fyllde år i våras, men har inte firat dem. Vi bestämde oss för att helt enkelt bara ha en trevlig dag tillsammans där man lyxade till det lite.

Vi började morgonen på Scandic City med att äta hotellfrukost. Riktigt gott och trevligt att bara kunna sitta där och ta det lugnt. Tror Scandic tillhör favoriten bland hotellfrukostar...



Efter det begav vi oss till Simhallen. Vi började med ett TRX-pass. Svettigt och effektivt som vanligt. Efter lite ny energi i magen blev det Romerska avdelningen på Simhallen. Första gången jag besökte den avdelningen. Positivt var att vi fick reda på att det ingick i vårt årskort på medley. Härligt! Var bara vi och två andra kvinnor så det var lugnt och skönt. Vi badade bubbelpool, satt i bastu (som luktade bastu!! yeah) och ångbastu, blev även lite massagedusch och jag vågade att få kallvattenhinken över mig en gång. Vet inte om jag tycker det skulle vara värt att betala för att vara där, men var mysigt att bara få vara ett par timmar :)
Både kropp och själ mår väldigt bra just nu! Nu ska det städas lite och sen blir det kväller. men vd som händer ikväll, det är en helt annan historia....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0