Lördags-TRX.

Jag kan inte göra annat än fortsätta hylla denna träningsform. Helt fantastiskt bra träning. Efter ett pass är man verkligen genomsvettig och hela kroppens muskler har fått jobba! Jag har ju då inte tränat någonting under veckan, inget sedan Lidingö tjejloppet i söndags. Gjorde att jag var riktigt träningssugen idag. Märkte dock att kroppen haft en lite paus för var ett par övningar som var lite kämpigare än vanligt. Jag hade dock en helt fantastiskt träningspartner vid banden. Är ju så att man kör två och två per band. Då jag fortfarande inte fått med mig någon av mina vanliga träningskompisar på just TRX så kör jag ju alltid med okända. Gör mig ingenting, jag känner mig såpass bekväm i mig själv och min träning. Idag hamna jag med en helt fantastisk tjej! Vi pushade på varandra ordentligt och när jag hade det som tuffast så hjälpte hennes ord att jag klarade det. Härligt när man kan pusha varandra till bättre prestationern trots att man aldrig träffats innan....

Nu är hela kroppen svettig och jag ska ta mig en ordentlig dusch. Har tagit mig en mugg av smoothien jag skrev om i morse, för att klara mig tills det blir lunch efter duschen. Ang smoothien ska jag tillägga att måtten jag skrev i receptet var helt på måfå, mest för att få lite propotioner... Så freestyle:a lite om ni testar den, vilket jag tycker ni ska!

Till dagens träning hade jag på mig mina nya träningstights från adididas som jag köpte förra helgen på Lidingö. Så fina och så sköna. Var svårt att få en bra bild dock :)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Gud, vad gött det låter!



SV: Jajjamen, har beställt flera gånger från Sportamore. Det går jättesnabbt och jag hämtar sedan ut paketet på Pressbyrån så det är hur smidigt som helst tycker jag!

2011-10-01 @ 16:59:57
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0