Höstfemman avklarad.

Idag sprang jag årets sista lopp. Höstfemman i Åby utanför Norrköping. Ett terränglopp. Ojoj, terrängmässigt var det nog faktiskt jobbigare än Lidingöloppet. Då jag inte är van vid terräng så kändes det som jag var tvungen att titta ner i backen mest hela tiden för att se vart jag satte fötterna, detta gjorde att man inte riktigt fick upp någon avslappnad löpning. Det var även en riktigt bra bit av loppet där spåret var riktigt lerig så man fick parera runt och hoppa lite på stenar och tuvor. För övrigt var det en riktig härlig dag för löpning. Var en fantastisk höstdag! Tiden var verkligen inget att hurra för, men gör inte så mycket jag hade en härlig förmiddag med världens bästa hejarklack med mig. Samtidigt som jag gav kroppen ett tufft träningspass...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0